четвер, 25 лютого 2021 р.

25.02, 10 клас (історія України)

 Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні»

І рівень

1. Статус села чи району, який передбачав застосування  владою

репресивних заходів:

А)  «Закрита дошка»        Б) «Чорна дошка»

В)  «Колгоспна дошка»   Г) «Відкрита дошка»

2. Діяння, умисно вчинене з метою повного або часткового знищення будь-якої національної чи етнічної групи:

А) Голодомор             Б) Геноцид    

В) Колективізація      Г) Репресії

3. Що стало головною причиною Голодомору 1932—1933 рр.?

А) засуха та неврожай

Б) цілеспрямована політика вищого партійного керівництва

В) провал політики індустріалізації

Г) агресивна політика проти УСРР сусідніх держав

4. У якому році було створено СРСР?

А) 1919 році        Б) 1920 році  В) 1921 році   Г) 1922 році

5. Яка радянська політика створювала умови для  розвитку ринкових відносин?

А) «воєнного комунізму»                 Б) «форсованої індустріалізації»

В) «нової економічної політики»    Г) «суцільної колективізації»

6. Коли було проголошено курс на коренізацію?

А) 1923 році  Б) 1933 році  В) 1929 році   Г) 1931 році

ІІ рівень

7. Встановіть послідовність подій.

А) Рік «великого перелому»

Б) Початок здійснення планів першої п’ятирічки

В) Голодомор в Україні

Г) Прийняття «Сталінської»  Конституції

 

8.  Назва в народі постанови ЦВК і РНК СРСР від 7 серпня 1932 р. «Про охорону майна державних підприємств, колгоспів і кооперативів та про зміцнення суспільної (соціалістичної) власності», яка передбачала жорсткі заходи за найменші посягання на суспільну (соціалістичну) власність. за рік дії постанови було засуджено 54 тис. осіб.

ІІІ рівень

9. Дайте визначення понять:

 "Нова економічна політика"

Розкуркулення.

10.  Установіть відповідність між явищами періоду радянської модернізації та його наслідками.

1) індустріалізація

2) колективізація

3) масові репресії

4) культурна революція

А) ліквідація індивідуального селянського господарства;

Б) перевищення промислового виробництва над сільськогосподарським;

В) нав'язування суспільству комуністичної ідеології;

Г) ліквідація багатопартійності;

Д) насадження у суспільстві атмосфери страху. 

IV рівень

11.  Назвіть позитивні та негативні сторони в процесі ліквідації неписьменності населення. Чому більшовики приділяли стільки уваги цій проблемі?



Немає коментарів:

Дописати коментар