понеділок, 4 травня 2020 р.

06. 05 середа, 6 клас (історія)

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми  "Стародавні Індія та Китай"
                                        Тест №4. Тема «Стародавні Індія та Китай»
І рівень (0,5 бала)
1.  Індія розташована на півострові?
А) Крим      Б)Індостан        В)Інішоуен         Г) Лейчжоу
2. Що в перекладі означає «Хуанхе»?
А)  Сильний воїн    Б) Піднебесна
В)  Жовта ріка         Г) Високі гори
3. Яку  цифру  запропонували  індійські  математики  для 
позначення «пустоти»?
А) 0            Б)1                     В)2                    Г)3
4. Кого вважають засновником буддизму?
А) Гаутаму                          Б) Хаммурапі
В) Ашоку                             Г) Агні
5. Хто заснував династію Хань?
А) Ши Хуанді              Б) Лю Бан
В) Лю Юй                    Г) Сяо Янь
6. Традиційний жіночий одяг у індійських жінок?
А) Кімоно         Б) Вишиванка
В) Сарі              Г) Ступи
ІІ рівень (1 бал)
7. Установіть відповідність
1) Брахмани
А) Хлібороби, скотарі, ремісники
2) Кшатрії
Б)  Воїни
3) Вайші
В) Жерці
4) Шудри
Г) Раби, підкорене населення
 8. Установіть відповідність.
1) Річка Індії
А) Хуанхе
2) Гори Індії
Б)  Інд
3) Річка Китаю
В) Гімалаї
4) Гори Китаю
Г) Тибет
9. Дайте визначення терміну:
Конфуціанство -
ІІІ рівень (1 бал)
10. Дай відповідь на питання :
а) Назвіть головну землеробську культуру Китаю.
б) З якої частини тіла Брахма створив кшатріїв? 
в) Що китайці називають «найдовшим кладовищем світу» та «стіною сліз»?
IVрівень (3 бали)
11. Охарактеризуйте культурні здобутки жителів Стародавніх Індії та Китаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар