неділя, 17 травня 2020 р.

18. 05 понеділок, 10 клас (Всесвітня історія)

Тема : Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділів 6, 7, 8 "Передумови Другої світової війни. Друга світова війна. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період"

І рівень
(Тестові завдання – 3 б)
1. Радянсько-німецький пакт про ненапад 1939 р. був підписаний тому, що він передусім
 А) дозволяв як Німеччині, так і СРСР напасти на Польщу без загрози агресії з боку одне одного ;
 Б)  вимощував шлях до порозуміння між країнами «осі» та їхніми союзниками ;
 В)  доводив, що А. Гітлер не був радикальним антикомуністом ;
 Г) усував причини суперечностей між Німеччиною та СРСР .
2. Перший осередок Другої світової війни спалахнув
 А)  на Близькому Сході ;
 Б) в Африці ;
 В) у Європі ;
 Г) на Далекому Сході ;
3. Як називалась операція з визволення Білорусії від німецько-фашистських загарбників?
А) «Багратіон»;
Б) «Сатурн»;
В) Вісло-Одерська;
Г) «Кільце».
4. Які країни підписали «Атлантичну хартію»?
А)  країни «Сталевого блоку»;
Б)  країни антикомінтернівського пакту;
В)  країни антигітлерівської коаліції.
5. Політ першого вертольота, спроектованого І. Сікорським відбувся в
А) 1932 р. ;
Б) 1934 р. ;
В) 1939 р. ;
Г) 1937 р. .
6. Відкриття надтекучості рідкого гелію здійснив :
А) В. Чкалов;
Б) І. Курчатов;
В) І. Папанін;
Г) П. Капиця.
ІІ рівень (3 б)
7. Установіть відповідність між країнами і територіями, що вони загарбали
у 1938–1939 рр.
1. Німеччина;
2. Італія;
3. Угорщина;
4. Польща.
А) Трансильванія;
Б) Карпатська Україна;
В) Тешинська область;
Г) Судетська область;
Д) Албанія.
8. Які з наведених подій відбулися в 1939 р.?
1. «Аншлюс» Австрії;
2. укладення Мюнхенської угоди;
3. загарбання Албанії Італією;
4. укладення «Сталевого» пакту;
5. уведення німецьких військ у Рейнську демілітаризовану зону;
6. загарбання Мемеля Німеччиною;
7. створення Балканської Антанти;
9. Встановіть відповідність:
А) 16 квітня 1945 р.;
Б) 25 квітня 1945 р.;
В) 2 травня 1945 р.;
Г)  9 травня 1945 р.;
1)  капітуляція Берлінського гарнізону;
2) зустріч американських і радянських військ на Ельбі;
3) початок Берлінської операції;
4) визволення Праги;
5) відкриття Установчої конференції ООН у Сан-Франциско.
ІІІ рівень (3 б)
10. Встановіть відповідність між вченим та його відкриттям 
1. Т.Морган;
2. К.Ландштайнер;
3. А.Ейнштейн;
4. П.Кюрі.
А) відкриття груп крові;
Б) явище радіактивності;
В) теорія відносності;
Г) теорія умовних рефлексів;
Д) хромосомна теорія спадковості.
11. Встановіть відповідність між визначеннями та термінами:
1. Голокост;
2. колабораціонізм;
3. новий порядок;
4. ленд-ліз.
А)  співпраця мешканців поневолених країн з окупантами ;
Б) система, за якою Сполучені Штати Америки, частково на безоплатній основі, передавали своїм союзникам у Другій світовій війні     боєприпаси, техніку, продовольство і стратегічну сировину, включаючи нафтопродукти;
В) політичний режим, який Німеччина встановила  на окупованих територіях;
Г)  підпільна і повстанська боротьба поневолених народів в роки Другої світової війни проти Німеччини та її союзників;
Д) масове знищення євреїв   під час Другої світової війни.
12. Рішення про створення ООН було прийнято на:
А) Тегеранській   конференції;
Б) Кримській конференції;
В) Потсдамській конференції;
Г) конференції в Касабланці.
IV рівень ( 3 б. )
13. Складіть розповідь про одного з лауреатів або лауреаток Нобелівської премії (на вибір)
Повторення вивченого. Додавання і віднімання в межах 100.

Немає коментарів:

Дописати коментар